lgu-ot

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Oct 27 12:35:47 EEST 2010

>  Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο.

Ενώ κι εγώ ψιλοσυμφωνώ, ειδικά στο θέμα του ΛΑΟΣ υπήρξε ένα πρόβλημα:
η συζήτηση έγινε σε τρεις λίστες ταυτόχρονα, και μάλιστα μια μικρή
μειονότητα των email του thread πήγε σε μια μόνο από τις λίστες, έτσι
νομίζω. Έτσι, αν ήθελε κάποιος να δει όλα τα email δεν μπορούσε να
πατήσει ignore thread σε δυο από τις τρεις λίστες, για παράδειγμα.
Υπάρχει βέβαια και το no duplicates του mailman, αλλά αυτό γενικά δεν
μου αρέσει και το απενεργοποιώ, η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι το
γιατί (είναι πρακτική που ακολουθώ πολλά χρόνια).

Το θέμα είναι ότι σίγουρα δεν χρειάζεται άλλη λίστα. Από την άλλη,
νομίζω ότι η lgu δεν ήταν κατάλληλη για το ΛΑΟΣ, αλλά ήταν η
hellug at hellug.gr.