[OT] Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Thu Oct 21 14:37:58 EEST 2010

  on 10/21/2010 01:29 PM Leonidas Vomvoridis wrote the following:
> Το ότι η μετανάστευση φέρνει εγκληματικότητα/αρρώστειες/φτώχεια ή
> ο,τιδήποτε τέτοιο, είναι μύθος
ὀταν θα σε γ@... ο μετανάστης που δεν έχει να φάει τότε θα μου πείς αν
είναι μύθος.
> που χρησιμοποιούν οι φασίστες για να
> αποπροσανατολίσουν τον κόσμο (επιτυχώς απ'ότι φαίνεται σε κάποιες
> περιπτώσεις) από τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας.
Δεν έχει πάρει χαμπάρι ποιά είναι τα πραγματικά προβλήματα.
> Όταν έχουμε τη χαμηλότερη αγοραστική δύναμη (λόγος αμοιβών προς κόστος
> ζωής) στην Ευρώπη,
Γιατί πείνασες μέχρι τώρα; Να εύχεσαι να μην πεινάσεις στο μέλλον.
> μήπως δεν είναι ΕΛΛΗΝΕΣ αυτοί που πλουτίζουν εις
> βάρος μας; Όταν τα κάνουν πλακάκια εργολάβοι προμηθευτές μεγαλέμποροι
> και δε συμμαζεύεται με τους πολιτικούς και τους γραφειοκράτες και οι
> μισοί απ'τους φόρους που πληρώνουμε πάνε σε υπερτιμολογήσεις και
> μίζες, δεν είναι ΕΛΛΗΝΕΣ αυτοί που πλουτίζουν εις βάρος μας; Και μιλάω
> για καπιταλισμό -- δε μιλάω για την υπεραξία της εργασίας του καθενός
> για να μην ανοίξουμε τη συζήτηση.
Κανείς δεν είπε ότι είναι δίκαιο Έλληνες να πλουτίζουν σε βάρος άλλων.
Εσύ δηλαδή προτιμάς να έρθουν οι μετανάστες για να αντικαταστήσουν τους
εκμεταλλευτές Έλληνες;

> Η χασούρα του καθενός αφενός από τους φόρους που πάνε σε κάποιες
> ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ τσέπες και αφετέρου από το ψηλό κόστος ζωής που ΕΛΛΗΝΕΣ
> επιχειρηματίες κρατάνε ψηλά (παρά την κρίση), είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη
> από το κινητό των 80€ που θα κλέψει μια φορά στα 10 χρόνια κάποιος που
> δεν έχει να φάει.
Μακάρι να σου πάρουν τα κινητό μόνο, γιατί σε λίγο μάλλον θα σου πάρουν
και τα σώβρακα.
> Μην ξεχνάμε ότι πολλοί Έλληνες έχουν μεταναστεύσει στο παρελθόν (και
> με την κρίση το φαινόμενο επανεμφανίζεται) σε Ευρώπη, Αμερική,
> Αυστραλία κλπ. Τι ακριβώς προβλήματα έφεραν στις χώρες αυτές οι
> ομογενείς μας;
Άν θέτεις τον μέσο Ἐλληνα στην ίδια κατηγορία με τους μετανάστες που
έχουν έρθει στην Ελλάδα, είσαι μακρυά νυχτωμένος.
> Και όποιος νομίζει ότι εμείς είμαστε "ανώτερη φάρα" ας μου εξηγήσει
> ποια "ανώτερη νοημοσύνη" ωθεί τους ελληνάρες να στριμώχνονται για να
> μπουν στο μετρό, σε βαθμό να μη μπορούν να κατέβουν όσοι είναι μέσα,

Δεν έχουν όλοι τα λεφτά να πάρουν αυτοκίνητο ή δεν θέλουν να ρυπαίνουν
το περιβάλλον όπως εσύ.
> και γιατί το βρίσκουμε δύσκολο να καταλάβουμε τη σχέση ανάμεσα στον
> όροφο προορισμού και στο ποιο από τα δυο κουμπιά κλήσης του ασανσέρ
> πρέπει να πατήσουμε (για να μην πω για το επανειλημμένο πάτημα
> κουμπιών που κάνει το ασανσέρ να έρθει γρηγορότερα).
Τραβάς πολύ ζόρι με τα ασανσέρ έ, πρέπει να πάρεις ένα ιδιωτικό για σένα
και τους άλλους έξυπνους.
> Σύνταγμα της Ελλαδας (Αρ.5 Παρ.2)
> "Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την
> απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς
> διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών
> πεποιθήσεων."
Αυτό εφαρμόζεται στους μετανάστες, όχι στους Έλληνες.

> Οι φασίστες πατάνε στο οξύμωρο αυτό, δηλαδή απαιτούν να σεβόμαστε τις
> "πολιτικές πεποιθήσεις" τους, παρ'όλο που οι πεποιθήσεις αυτές είναι
> (στα λόγια αλλά και έμπρακτα! βλ.
> http://www.youtube.com/watch?v=BYZS_Y4plTE) υπέρ των διακρίσεων βάσει
> εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων.

Δηλαδή αυτό που καταλαβαίνεις από το video είναι ότι κάποιοι Έλληνες
φέρονται βάναυσα σε κάποιους ταλαίπωρους μετανάστες έτσι;
> Έλεος.
Φοβάμαι ότι θα παρακαλὰς για έλεος και δεν θα το βρίσκεις σε λίγο καιρό...