[OT] Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at gmail.com
Thu Oct 21 13:29:38 EEST 2010

> κόμματα δε βρίσκουν μια δημοκρατικότερη (ότι κι αν σημαίνει αυτό) λύση
> για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προβλήματα που φέρνει η μετανάστευση, είναι πολύ

Το ότι η μετανάστευση φέρνει εγκληματικότητα/αρρώστειες/φτώχεια ή
ο,τιδήποτε τέτοιο, είναι μύθος που χρησιμοποιούν οι φασίστες για να
αποπροσανατολίσουν τον κόσμο (επιτυχώς απ'ότι φαίνεται σε κάποιες
περιπτώσεις) από τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας.

Όταν έχουμε τη χαμηλότερη αγοραστική δύναμη (λόγος αμοιβών προς κόστος
ζωής) στην Ευρώπη, μήπως δεν είναι ΕΛΛΗΝΕΣ αυτοί που πλουτίζουν εις
βάρος μας; Όταν τα κάνουν πλακάκια εργολάβοι προμηθευτές μεγαλέμποροι
και δε συμμαζεύεται με τους πολιτικούς και τους γραφειοκράτες και οι
μισοί απ'τους φόρους που πληρώνουμε πάνε σε υπερτιμολογήσεις και
μίζες, δεν είναι ΕΛΛΗΝΕΣ αυτοί που πλουτίζουν εις βάρος μας; Και μιλάω
για καπιταλισμό -- δε μιλάω για την υπεραξία της εργασίας του καθενός
για να μην ανοίξουμε τη συζήτηση.

Η χασούρα του καθενός αφενός από τους φόρους που πάνε σε κάποιες
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ τσέπες και αφετέρου από το ψηλό κόστος ζωής που ΕΛΛΗΝΕΣ
επιχειρηματίες κρατάνε ψηλά (παρά την κρίση), είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη
από το κινητό των 80€ που θα κλέψει μια φορά στα 10 χρόνια κάποιος που
δεν έχει να φάει.

Μην ξεχνάμε ότι πολλοί Έλληνες έχουν μεταναστεύσει στο παρελθόν (και
με την κρίση το φαινόμενο επανεμφανίζεται) σε Ευρώπη, Αμερική,
Αυστραλία κλπ. Τι ακριβώς προβλήματα έφεραν στις χώρες αυτές οι
ομογενείς μας;

Και όποιος νομίζει ότι εμείς είμαστε "ανώτερη φάρα" ας μου εξηγήσει
ποια "ανώτερη νοημοσύνη" ωθεί τους ελληνάρες να στριμώχνονται για να
μπουν στο μετρό, σε βαθμό να μη μπορούν να κατέβουν όσοι είναι μέσα,
και γιατί το βρίσκουμε δύσκολο να καταλάβουμε τη σχέση ανάμεσα στον
όροφο προορισμού και στο ποιο από τα δυο κουμπιά κλήσης του ασανσέρ
πρέπει να πατήσουμε (για να μην πω για το επανειλημμένο πάτημα
κουμπιών που κάνει το ασανσέρ να έρθει γρηγορότερα).

Σύνταγμα της Ελλαδας (Αρ.5 Παρ.2)
"Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την
απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς
διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών
πεποιθήσεων."

Οι φασίστες πατάνε στο οξύμωρο αυτό, δηλαδή απαιτούν να σεβόμαστε τις
"πολιτικές πεποιθήσεις" τους, παρ'όλο που οι πεποιθήσεις αυτές είναι
(στα λόγια αλλά και έμπρακτα! βλ.
http://www.youtube.com/watch?v=BYZS_Y4plTE) υπέρ των διακρίσεων βάσει
εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων.

Έλεος.