Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

ndladis at otenet.gr ndladis at otenet.gr
Thu Oct 21 14:09:40 EEST 2010

On Thursday 21 of October 2010 11:54:40 Panagiotis Kraniidiotis wrote:
> Καταρχήν να πώ ότι θα ήταν πολύ ευχάριστω έστω και μια φορά το χρόνο
> όλοι αυτοί που έχουν συμμετάσχει στην κουβέντα που κάνουμε εμφανιστούν
> σε κάποια εκδήλωση του συλλόγου να τα πούμε όλοι από κοντά.
>
> Κατά δεύτερο σε αυτά που λέει ο Θοδωρής. Έχω ήδη καταθέσει τις απόψεις
> μου και προφανώς κινούνται στο κύμα των απόψεων του Χριστοφίδη, του
> Κοσυφίδη και των υπολοίπων. Προφανώς θεωρώ ότι είναι εξίσου φασιστικές
> οι απόψεις αποκλεισμού μελών με συγκεκριμένη ιδεολογία από όπου και να
> προέρχονται. Το έθεσε πολύ ωραία ο Κώστας ο Κουκόπουλος. Και για να το
> [...]

/signed.

Το τι θεωρώ εγώ ότι είναι το ΛΑ.Ο.Σ δεν έχει και μεγάλη διαφορά από αυτά που
πιστεύει ο Θοδωρής.
Αλλά το linux δεν είναι προνόμιο ενός πολιτικού χώρου όσο και αν η φιλοσοφία
του έχει ομοιότητες με κάποιες ιδεολογίες ως ένα βαθμό.

Ούτε μπορούμε να απαγορεύσουμε σε αυτούς τους ανθρώπους να το χρησιμοποιούν αν
το θέλουν. Απλά όποιος θέλει πάει όποιος δεν θέλει δηλώνει ότι κωλύεται.

Μ.Φ.Χ.
Νίκος Λαδής