Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Panagiotis Kraniidiotis kranidiotis at vatica.org
Thu Oct 21 11:54:40 EEST 2010

Καταρχήν να πώ ότι θα ήταν πολύ ευχάριστω έστω και μια φορά το χρόνο
όλοι αυτοί που έχουν συμμετάσχει στην κουβέντα που κάνουμε εμφανιστούν
σε κάποια εκδήλωση του συλλόγου να τα πούμε όλοι από κοντά.

Κατά δεύτερο σε αυτά που λέει ο Θοδωρής. Έχω ήδη καταθέσει τις απόψεις
μου και προφανώς κινούνται στο κύμα των απόψεων του Χριστοφίδη, του
Κοσυφίδη και των υπολοίπων. Προφανώς θεωρώ ότι είναι εξίσου φασιστικές
οι απόψεις αποκλεισμού μελών με συγκεκριμένη ιδεολογία από όπου και να
προέρχονται. Το έθεσε πολύ ωραία ο Κώστας ο Κουκόπουλος. Και για να το
κλείσω πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι είναι διαφορετικό αν είμαστα ο
σύλλογος θυμάτων ολοκαυτώματος και φίλων λίνουξ, ή ο σύνδεσμος απόμαχωνν
αγωνιστών δημοκρατικού στρατού και φίλων λίνουξ, ή όποιος άλλος τέτοιος
σύλλογος με πολιτικά χαρακτηριστικά και μας καλούσε το ΛΑΟΣ με τις
γνωστές θέσεις που έχει εκφράσει. Είμαστε όμως ένας πανελλήνιος σύλλογος
φίλων λίνουξ και στα μέλη μας περιλαμβάνονται όλοι οι Έλληνες και οι
κάτοικοι της χώρας αυτής ανεξαρτήτος εθνικότητας, χρώματος, θρησκείας ή
(αν είναι δυνατόν) πολιτικών πεποιθήσεων.

Αλλά θα ήθελα να κάνω και μια άλλη ερώτηση. Δηλαδή αν μεθαύριο υπάρχουν
στον σύλλογο (που μπορεί να υπάρχουν ήδη και καλώς υπάρχουν) μέλη από το
ΛΑΟΣ ή όποιο άλλο κόμμα και υπάρχει (που ευτυχώς ακόμα δεν υπάρχει)
κάποιος με τις θέσεις που έχει ο Θοδωρής αλλά από την αντίθετη άποψη. Τι
θα γίνει; Θα πλακωνόμαστε στις λίστες (ή και κανονικά ;;;) για τις
πολιτικές θέσεις λες και είμαστε φοιτητικές οργανώσεις;
Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι ο σύλλογος δεν ήταν, δεν είναι και ελπίζω
ούτε θα γίνει ποτέ "μαγαζάκι" πολιτικών κομμάτων. Και ούτε υπάρχει σε
κανέναν η σκέψη να πεί ότι ο Χ ή ο Υ πολιτικός φορέας ελέγχει τον σύλλογο.
Και δυστυχώς αυτές οι πρακτικές δεν είναι προνόμιο της δεξιάς αλλά της
Αριστεράς (προοδευτικής ή μη).