Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Thu Oct 21 02:52:48 EEST 2010

On 20/10/2010 10:16 μμ, Nick Kossifidis wrote:
> Στις 20 Οκτωβρίου 2010 6:26 μ.μ., ο χρήστης Antonis Christofides
> <anthony at itia.ntua.gr>  έγραψε:

<snip>

Συγγνώμη, μάλλον ζω σε άλλη πραγματικότητα. Προφανώς στη δικιά σας
πραγματικότητα τα στελέχη του ΛΑΟΣ δεν θέλουν να καθαρίσουν τον τόπο από
εβραίους, μετανάστες και ομοφυλόφιλους, ούτε κάνουν πογκρόμ στον Άγιο
Παντελεήμονα και στην πλατεία Αττικής...

Μου ζητάς Νίκο να συνεργαστώ στη νομιμοποίηση των φασιστών για να αποδείξω ότι
είμαι προοδευτικός; Είναι κομπλεξικός όποιος αντιστέκεται στο φασισμό και στο
ρατσισμό; Μιλάς για συμμαχίες: ο σκοπός αγιάζει τα μέσα δηλαδή; Θα
λειτουργήσουμε ως λομπίστες και θα συμμαχήσουμε με τον διάβολο για το καλό του
Linux; Και ναι, *όλοι* οι υποστηρικτές του ΛΑΟΣ είναι ρατσιστές, κανένας μη
ρατσιστής δεν θα υποστήριζε τις θέσεις τους περί εβραίων κλπ. Μιλάμε για
επίσημες δηλώσεις του προέδρου και βασικών στελεχών. Αρνούνται βασικά ανθρώπινα
δικαιώματα με βάση καταγωγή, χρώμα, θρησκεία και σεξουαλικό προσανατολισμό. Πώς
λέγεται αυτό; "Διαφορετική πολιτική άποψη";

Επαναλαμβάνω: η πρόσκληση εντάσσεται στην προσπάθεια να παρουσιάσουν ένα δήθεν
δημοκρατικό προσωπείο ώστε να εξαπατήσουν τον κόσμο. Αν το HELLUG έχει επίσημη
παρουσία, θα συμμετέχει σε αυτήν την εξαπάτηση και εάν αυτό συμβεί, εγώ δεν θέλω
να έχω καμία σχέση.

Σταματάω εδώ τη συζήτηση γιατί είναι σα να μιλάω σε τοίχο, πραγματικά έχω
απογοητευτεί.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========