Τι είναι ο hellug; Was Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Nikos Kokkalis nickkokkalis at gmail.com
Wed Oct 20 22:07:29 EEST 2010

Τι είναι τελικά ο hellug; Είναι lug ή είναι ένας σύλλογος που προωθεί το ΕΛ/ΛΑΚ;
Και τι θέλετε εσείς να είναι ο hellug;

Προσωπικά γράφτηκα στον hellug γιατί νόμιζα ότι είναι lug και περιμένω
να κάνει πράγματα
για τα μέλη του. Δεν με ενδιαφέρει να προωθήσω το Linux μέσω του
hellug. Αυτό ίσως το κάνω
σε προσωπικό επίπεδο μέσα στην σχολή μου, αλλά από τον hellug περιμένω
να δω δράσεις για
τους χρήστες.

Πείτε μου εσείς τι θεωρείτε ότι είναι ο hellug και τι θέλετε να είναι.
Αν θέλετε να είναι σύλλογος που
προωθεί το ΕΛ/ΛΑΚ θα σκεφτώ σοβαρά να σταματήσω να συμμετέχω στα του συλλόγου.

Φιλικά,
--
Nikos Kokkalis