SATA - e-SATA

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Wed Oct 20 10:02:17 EEST 2010

 on 10/20/2010 03:43 AM Theodoros V. Kalamatianos wrote the following:

> http://hac.gr/view.php?id=57482
> http://www.axd.gr/product_info.php?products_id=9610
Στο δεύτερο αν κάνεις zoom, φαίνεται να έχει στο βύσμα της τροφοδοσίας
διαφορετικά μήκη στα pins, οπότε μάλλον υποστηρίζει σωστά τις
προδιαγραφές που λέγαμε, αλλά όπως το βλέπω, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει
κανείς κατάλληλη προέκταση για να συνδέσει το δίσκο, και εκεί μπορεί να
προκύψει πάλι το πρόβλημα. Αλλιώς θα πρέπει να κοτσάρει το δίσκο
κατευθείαν πάνω στο bracket που είναι πρακτικά άβολο, έως αδύνατο...

> Αυτό βάζοντας eSATA bracket site:.gr στο google. Δεν βρήκα κάτι στην
> Ελλάδα σε low-profile στα 20 δευτερόλεπτα που κοίταξα, αλλά έχω δει
> σίγουρα σε σελίδες από μαγαζιά του εξωτερικού.
Thanks.

> Αν είναι πλήρους ύψους και όχι low-profile θα βρεις πολύ εύκολα κάτι.
Είναι full length, οπότε ναι, βρήκα πολλά.

> Καλή μητρική για home server μου ακούγεται. Σκεφτόμουν για 4-δισκο
> RAID-5 σε μια τέτοια λύση, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον το σηκώνει ο Atom.
Δεν νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα. Ο συγκεκριμένος είναι διπύρηνος στα 1.8
GHz και 512 ΚΒ L2 ανά πυρήνα. Αλλά *δεν* υποστηρίζει frequency scaling.
http://ark.intel.com/Product.aspx?id=49490