SATA - e-SATA

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Wed Oct 20 03:43:14 EEST 2010

On Tue, 19 Oct 2010, Thanasis wrote:

> Έχεις κάποια υπόψη σου;

http://hac.gr/view.php?id=57482
http://www.axd.gr/product_info.php?products_id=9610

Αυτό βάζοντας eSATA bracket site:.gr στο google. Δεν βρήκα κάτι στην
Ελλάδα σε low-profile στα 20 δευτερόλεπτα που κοίταξα, αλλά έχω δει
σίγουρα σε σελίδες από μαγαζιά του εξωτερικού.

> Υπάρχει άδειο slot στο κουτί.

Αν είναι πλήρους ύψους και όχι low-profile θα βρεις πολύ εύκολα κάτι.

> Το lspci (που δεν είχα σκεφτεί πριν) δίνει:
> (lspci |grep -i sata)
> 00:1f.2 SATA controller: Intel Corporation 82801GR/GH (ICH7 Family) SATA
> AHCI Controller (rev 02)
> 02:00.0 SATA controller: JMicron Technology Corp. 20360/20363 Serial ATA
> Controller (rev 02)

Καλή μητρική για home server μου ακούγεται. Σκεφτόμουν για 4-δισκο RAID-5
σε μια τέτοια λύση, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον το σηκώνει ο Atom.

Φιλικά,

Θοδωρής