gui sftp client me multiple connections

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Mon Oct 4 16:55:15 EEST 2010

  On 01/10/10 20:05, tsapi wrote:

> [...]
>
> Χωρίς να ξέρω από trackers, μου φαίνεται όμως ότι αυτό δεν μπορεί να
> δουλέψει.. Στον private tracker που προτείνεις να στήσω στο σίντμποξ,
> για να μπορέσει να σερβίρει το αρχείο προς το σπίτι μου, δεν θα πρέπει
> κάποιος "σίντερ" να του στείλει ένα .torrent αρχείο, το οποίο θα γίνει
> με βάση *ολόκληρο* το προς μεταφορά αρχείο?
>
> Εκτός φυσικά αν πάρω το *.torrent αρχείο που λιτσάρω και το μετατρέψω
> με κάποιον τρόπο, για να μπορέσω να το χρησιμοποιήσω.. Το οποίο μου
> φαίνεται λίαν μεγάλη μανούρα, για να μπορέσω να το κάνω
> αυτοματοποιημένη διαδικασία (όχι ότι δεν γίνεται, αλλάάάάά..)

Ο private tracker είναι αναγκαίος μόνο αν θέλεις να συνεχίζεις το
download προς το 2ο hop *αφού* έχεις σταματήσει να κάνεις seeding από το
1ο. Αν δεν έχεις τέτοια ανάγκη, μπορείς απλά να συγχρονίζεις τα .torrent
από το 1ο hop στο 2ο - και μετά να βρεις κάποιον client για το 1ο hop
που να επιτρέπει bandwidth prioritization ανά IP. Ο συγχρονισμός των
.torrent μπορεί να είναι απλός όσο ένα wget / rsync στο crontab σου.

Με τον private tracker α) θα χρειαστεί να αυτοματοποιήσεις τη δημιουργία
του νέου torrent μόλις τελειώσει το download, β) το download στο 2ο hop
θα αρχίσει μόνο μετά την ολοκλήρωση του 1ου (εκτός ίσως αν κάνεις ζόρικα
multi-tracker κόλπα απ' αυτά που κάνουν στις Ινδίες), γ) θα χρειαστείς
κάτι σε RSS feed ή παρόμοιο για αυτόματο import (αν και κάτι σε rsync
μπορεί να δουλεύει κι εκεί).

Disclaimer: Δεν έχω κάνει κανένα από τα παραπάνω torrent-fu κόλπα, όλες
οι παραπάνω προτάσεις είναι προϊόν της τεχνολογικής μου φαντασίας και
δεν είναι απαραίτητα υλοποιήσιμες (πολλώ δε μάλλων με τον τρόπο που
περιγράφω).

Φιλικά,

Απόλλων