gui sftp client me multiple connections

tsapi tsapi at tsapas.gr
Fri Oct 1 22:05:53 EEST 2010

On 10/01/2010 07:49 PM, Apollon Koutlidis wrote:

> Πρόσθετα κέρδη: Τα downloads ξεκινάνε άμεσα (ή τέλος πάντων μόλις
> συμπληρωθεί το πρώτο piece), δε χρειάζεται να περιμένεις να
> τελειώσει το κατέβασμα ο dedicated server και ως εκ τούτου το
> δεύτερο hop τελειώνει πιο γρήγορα.

Σαν ιδέα φαίνεται μεγαλειώδης - έως σατανική.. :-)

Χωρίς να ξέρω από trackers, μου φαίνεται όμως ότι αυτό δεν μπορεί
να δουλέψει.. Στον private tracker που προτείνεις να στήσω στο
σίντμποξ, για να μπορέσει να σερβίρει το αρχείο προς το σπίτι
μου, δεν θα πρέπει κάποιος "σίντερ" να του στείλει ένα .torrent
αρχείο, το οποίο θα γίνει με βάση *ολόκληρο* το προς μεταφορά αρχείο?

Εκτός φυσικά αν πάρω το *.torrent αρχείο που λιτσάρω και το
μετατρέψω με κάποιον τρόπο, για να μπορέσω να το χρησιμοποιήσω..
Το οποίο μου φαίνεται λίαν μεγάλη μανούρα, για να μπορέσω να το
κάνω αυτοματοποιημένη διαδικασία (όχι ότι δεν γίνεται, αλλάάάάά..)

On 10/01/2010 09:00 PM, George Notaras wrote:

 > Whoa!! Προσκυνώ! Μάλλον του βρήκες δουλειά για το ΣΚ. :)

ROTFLOL !!

tsapi..