Spring MVC

jack gurulian jack.gurulian at gmail.com
Mon Nov 22 04:24:34 EET 2010

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια! Νομίζω έχω ό,τι
χρειάζομαι. Το κύριο πρόβλημα είναι ότι δεν
έβρισκα κάποιο tutorial που εξηγεί πως ακριβώς
δουλεύουν, τι κάνουν και πως συνδέονται οι
controllers με το υπόλοιπο πρόγραμμα. Οι
περισσότεροι στα tutorial τους τα χρησιμοποιούν
αυθαίρετα.

Επίσης άλλο πρόβλημα ήταν ότι στο eclipse δεν
βρήκα εύκολο τρόπο να βάλω την έκδοση 3.0 και
είχα αρχίσει να δουλεύω με τη 2.5, για την οποία
πληροφορίες βρήκα ελάχιστες οπότε τώρα
αποφάσισα να δουλέψω σε Netbeans με την 3.0
(δεν χρειάζεται να πειράξω τίποτα για να
δουλέψει).

Ευχαριστώ πολύ και πάλι, με έβγαλες από
τεράστιο μπελά (είναι για την πτυχιακή βλέπεις)
και τα link θα βοηθήσουν σίγουρα μια ματιά που
τους έριξα.
Ιάκωβος