Spring MVC

Aggelos Karalias d_angel at freemail.gr
Mon Nov 22 03:55:58 EET 2010

2010/11/22 Jack Gurulian <jack.gurulian at gmail.com>

> Καλησπέρα,
>
> Δεν είμαι σίγουρος αν αυτή είναι η κατάλληλη λίστα που πρέπει να απευθυνθώ,
> αλλά παιδεύομαι εδώ και 2 βδομάδες πάνω στο spring MVC και για να μαι
> ειλικρινής δεν έχω βγάλει ιδιαίτερη άκρη ακόμα.
>
> Υπάρχει κάποιο πολύ καλό tutorial/άλλος τρόπος να μάθω να το χειρίζομαι
> σωστά; Ως τώρα ότι έχω βρει είναι μπερδεμένο και ασαφές και δεν βοηθάει
> καθόλου!
>
> Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
> Ιάκωβος

Κάποια πιο συγκεκριμένη απορία θα βοηθούσε περισσότερο την απάντηση αν και
όντως η λίστα δεν φαινέται κατάλληλη για αυτό το θέμα.

Έναν απλό tut που πάει βήμα βήμα μπορείς να βρεις εδώ,
http://viralpatel.net/blogs/2010/06/tutorial-spring-3-mvc-introduction-spring-mvc-framework.html,
αλλά προτείνω και το αντίστοιχο κεφάλαιο στο documentation (
http://goo.gl/dPiS).

Αν έχεις εξοικείωση με το Spring και το πως δουλεύει σαν DI Container τότε
απλά διάβασε το documentation για το web mvc (http://goo.gl/dPiS), είναι
αρκετά καλογραμμένο. Αν όχι δες πως δουλεύει το Spring και πάνω σε πια
patterns είναι χτισμένο, είτε από τα πρώτα κεφάλαια του doc είτε από τα
πρώτα ενός εισαγωγικού βιβλίου (πχ. Spring in Action) και μετά πήγαινε στο
mvc. Ασχολήσου με εκδόσεις του Spring > 2.5 (και κατά προτίμηση 3.x), το
annotation configuration είναι μακράν καλύτερο και ευκολότερο από το παλιό,
πλέον deprecated, object model που σίγουρα θα σε μπερδέψει χειρότερα. Αν
εξοικειωθείς με το Spring, imho, θα το βρεις είναι απίστευτα καλογραμμένο
και non-invasive συγκριτικά με άλλα (web mvc) frameworks.

Ελπίζω να βοηθήσει το link,
Άγγελος