svn server με dynamic ip

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Tue Mar 16 00:32:26 EET 2010

στις 16/03/2010 12:25 πμ, O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> Συνήθως ναι αρκεί αυτό.  Πρέπει να πετύχεις το "αντίστοιχο" path, ώστε
> το remapping των υποκαταλόγων να μη γίνει από svn://10.0.0.1/svnroot/ σε
> svn://y.y.y.y/svnroot/folder (γκρινιάζει το svn switch και αποτυγχάνει
> αν γίνει αυτό).

> Οποιοδήποτε distributed SCM.  Σε ένα distributed SCM δεν υπάρχει _ένα_
> "κεντρικό" repository.  Μπορείς να μεταφέρεις αλλαγές από οποιοδήποτε σε
> οποιοδήποτε repository απλώς "δείχνοντας" στο κατάλληλο URL.
>
> Η προσωπική μου προτίμηση είναι το Mercurial λόγω ευκολίας στο να μάθεις
> [...]

Ευχαριστώ πάρα πολύ Γιώργο. Θα το κοιτάξω. Δεν έχω δουλέψει καθόλου τίποτα
αντίστοιχο (και το svn λόγω kde το ξέρω)

- --
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

- --
gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html