svn server με dynamic ip

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 16 00:25:53 EET 2010

On Tue, 16 Mar 2010 00:16:29 +0200, Σπύρος Γεωργαράς <sng at hellug.gr> wrote:
> στις 16/03/2010 12:00 πμ, O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> Έστω ότι το νέο ip είναι το yy.yy.yy.yy. Είναι δηλ. αρκετό το
> svn switch svn://yy.yy.yy.yy/svnroot/folder ?

Συνήθως ναι αρκεί αυτό.  Πρέπει να πετύχεις το "αντίστοιχο" path, ώστε
το remapping των υποκαταλόγων να μη γίνει από svn://10.0.0.1/svnroot/ σε
svn://y.y.y.y/svnroot/folder (γκρινιάζει το svn switch και αποτυγχάνει
αν γίνει αυτό).

> Έχεις να προτείνεις κάτι;

Οποιοδήποτε distributed SCM.  Σε ένα distributed SCM δεν υπάρχει _ένα_
"κεντρικό" repository.  Μπορείς να μεταφέρεις αλλαγές από οποιοδήποτε σε
οποιοδήποτε repository απλώς "δείχνοντας" στο κατάλληλο URL.

Η προσωπική μου προτίμηση είναι το Mercurial λόγω ευκολίας στο να μάθεις
τα εντελώς βασικά και μεγάλης ομοιότητας με το cvs/svn command-line UI.
Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε "βασικό" mode για 6 μήνες και σιγά-σιγά
να "ανακαλύψεις" τα έξτρα extensions με το δικό σου ρυθμό.