ελεύθερο λογισμικό για γραφήματα;

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Jun 4 12:05:18 EEST 2010

On 06/04/10 11:42, P. Christeas wrote:

> Δεν είναι τόσο αθώο όμως: η άδεια του jpgraph (εκτός αν το αγοράσεις) σε
> αναγκάζει να βγάλεις GPL οποιοδήποτε site φτιάξεις πάνω σε αυτό. Εμένα με
> χάλαγε, γιατί ήθελα η a2blib που έχω γράψει να βγεί με άδεια LGPL, να μην
> περιορίζει τα sites.

I<3ANAL answer :

Που ακριβως το γραφει αυτο;

Κατ'αρχας δε βλεπω πουθενα GPL στο jpgraph, βλεπω QTPL.

Κατα δευτερον, η QTPL και παλι μιλαει για *διανομη* - αν δεν
*διανειμεις* το derivative product "e-shop προφυλακτικων με αυτοματο
υπολογηστηρι μεγεθους βασει σωματομετρικων μεθοδων" (και το να το
χρησιμοποιεις για το site kapotes.gr υποθετω δε θεωρειται "διανομη"), δε
σε εξαναγκαζει κανεις σε τιποτε.

*ΕΚΤΟΣ* απο αυτην εδω περα την πουστικως διατυπωμενη παραγραφουλα στην
QTPL :

6. You may develop application programs, reusable components and other
software items that link with the original or modified versions of the
Software. These items, when distributed, are subject to the following
requirements:

     c. If the items are not available to the general public, and the
initial developer of the Software requests a copy of the items, then you
must supply one.

Σε πρωτη αναγνωση, το "c" μοιαζει επικινδυνο, ΕΚΤΟΣ εαν τιθεται υπο τον
περιορισμο του "when distributed" του 6.