ελεύθερο λογισμικό για γραφήματα;

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jun 4 12:01:12 EEST 2010

>  Δεν είναι τόσο αθώο όμως: η άδεια του jpgraph (εκτός αν το
>  αγοράσεις) σε αναγκάζει να βγάλεις GPL οποιοδήποτε site φτιάξεις
>  πάνω σε αυτό.

Δεν ισχύει αυτό. Η GPL δεν περιορίζει τη χρήση του software, αλλά μόνο
τη διανομή του. Αν ο ορίτζιναλ πόστερ θελήσει να μου δώσει το software
που έφτιαξε ώστε να φτιάξω κι εγώ το δικό μου web site με αυτό το
software, τότε μόνο αρχίζει να ζορίζει το πράμα. Αλλιώς δεν έχει
πρόβλημα.

Όμως στις σελίδες του jpgraph βλέπω ότι είναι QPL, όχι GPL. (Όχι ότι
αλλάζει το παραπάνω.)