scp δεν ανεβάζει μεγάλα αρχεία

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jun 2 13:08:06 EEST 2010

On 2010-06-01 14:06, Antonis Christofides wrote:
>  έχω ssh server στο ΕΜΠ (Debian), και ssh client σε adsl/connx
>  (Ubuntu). Το ssh δουλεύει, το scp μπορεί να ανεβάσει μικρά αρχεία
>  (π.χ. 200 bytes), πλην όμως δεν μπορεί να ανεβάσει μεγάλα αρχεία
>  (π.χ. 1M): δημιουργεί ένα άδειο αρχείο, κολλάει, και μετά από λίγη
>  ώρα η σύνδεση διακόπτεται. Τι λέτε να είναι;

Λοιπόν, το πρόβλημα φαίνεται να είναι στον client, καθότι υπάρχουν νέα
δεδομένα. Ζητάω και την κατανόησή σας γιατί το πρόβλημα δεν το έχω
εγώ, το έχει ένας συνάδελφος και μπορεί να παίξουμε λίγο χαλασμένο
τηλέφωνο.

Ο ubuntu client μπορεί, χρησιμοποιώντας τον smtp server της Otenet, να
στείλει μικρά email, αλλά δεν μπορεί να στείλει email με attachments.
Επίσης, windows clients που χρησιμοποιούν την ίδια σύνδεση δεν
φαίνεται να έχουν πρόβλημα, έχει μόνο το Ubuntu. Άρα κατά τα φαινόμενα
πρέπει να είναι συνδυασμός Ubuntu+router. Θα το ψάξω λίγο και όταν έχω
νεότερα θα σας πω.