scp δεν ανεβάζει μεγάλα αρχεία

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Jun 2 09:06:18 EEST 2010

On 06/01/10 14:19, Panagiotis Palias wrote:

> Λογικά το MTU στην ADSL σύνδεσή σου. Πόσο έχει; Αν είναι στο 1500 θα πρέπει να
> το κατεβάσεις λίγο.

Δηλαδη ρε φιλαρακι,

μας κοψανε τους μισθους, μας κοψανε τις συνταξεις, ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ
ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ MTU?

Ειδικα τωρα στην περιπτωση του TCP, καλο ειναι αν προσπαθησεις να δεις
τι συμβαινει με τη χρηση του tcpdump, να κανεις tcpdump *απο τη μερια
του ssh server*. Κατα πασα πιθανοτητα ο router σου κανει MSS clamping,
ακριβως επειδη ξερει οτι εσυ απο μονος σου αποκλειεται να ριξεις το MTU.