Πρόβλημα σειριακής επικοινωνίας

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Jul 19 13:45:57 EEST 2010

On 2010-07-16 15:31, Christos Ricudis wrote:
>  Απο το μανουαλιον του λογγερεως (σελ. 87 και 88) βλεπουμε οτι ο
>  λογγερος συμπεριφερεται οντως σαν DTE. Αρα η εσυ εχεις μπερδεψει τα
>  καλωδια στην περιπτωση (4), η κατι ειναι πολυ λαθος. Κατασκευασε ενα
>  καλωδιο (η χρησιμοποιησε του κατασκευαστη) οπως στις σελ 87 - 88
>  (εχει δυο διαφορετικα ακιδεξοδικα διαγραμματα, αναλογως με το αν η
>  DTE σειριακη ειναι 25ακιδη η 9ακιδη).

Όντως, δεν περιέγραψα σωστά τι έκανα.  Όταν έλεγα "συνδέω το modem στο
logger με ένα crossover" εννοούσα ότι συνδέω ένα null-modem στο
καλώδιο του κατασκευαστή, που πάει στο logger (έκανα τη λανθασμένη
παραδοχή ότι πρόκειται για το καλώδιο που περιγράφεται στις σελίδες
87-88).

Ο κατασκευαστής δίνει όμως δύο καλώδια: το "logger to modem", που
είναι κανονικό πλην έχει βραχυκυκλωμένα RTS-CTS, και το "direct
terminal access", που είναι null modem πλην έχει βραχυκυκλωμένα
CTS-DCD (σελ. 79). Το καλώδιο που έχω εγώ είναι το direct terminal
access, όχι το logger to modem.

Άρα ή θα πρέπει να κατασκευάσω ένα logger-to-modem, γιατί δεν μου
βρίσκεται, ή θα πρέπει να το κάνω να δουλέψει με
direct-terminal-access + null modem, όπως δούλευε μέχρι τώρα. Μάλλον
θα ακολουθήσω την πρώτη λύση, γιατί το αποτέλεσμα του τι προκύπτει
όταν προσθέτεις ένα null modem στο direct terminal access του
κατασκευαστή είναι εξαιρετικά μπερδευτικό.