Re: maping keys [was: ασύρματο πληκτρολόγιο]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Jan 20 13:10:59 EET 2010

2010/1/20 DJ Art <djart at linux.gr>:

> Εγώ πάντως προβλέπω πως στο τέλος, θα αγοράσετε και ένα Macintosh για να
> μπορέσετε να λειτουργήσετε το πληκτρολόγιο, LOL.

:)

> Γενικά, αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να λερώσετε τα χέρια σας με κώδικα
> επιπέδου πυρήνα για να κάνετε όλα αυτά που λέτε, απλά δεν το έχετε διαπιστώσει
> ακόμα ....

αν χρειαστεί να φτάσουμε εκεί εγώ θα λείπω :)

> Πάντως, βάλτε το καταραμένο το keytouch μαζί με πρόσφατο πυρήνα (μεγαλύτερο του

καταραμένο?

> 2.6.24) και βάλτε το keyboard ως USB και όχι με ps2 adapter. Ανοίξτε το keytouch
> gui και προσπαθήστε να πάρετε usb keycodes. Γίνεται να τα κάνετε re-assign μετά.

ευχαριστώ για το lead προς το keytouch. Το έψαξα πολύ πρόχειρα και βρήκα αυτό

<<<How to retrieve scancodes
Every key can be identified by its scancode. So if keyTouch wants to
know what key you mean, it needs to know its scancode. This section
describes how to find out a keys scancode. First you have to download
the program "getscancodes" from http://keytouch.sf.net >>>

http://keytouch.sourceforge.net/howto_keyboard/node4.html