maping keys [was: ασύρματο πληκτρολόγιο]

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 20 12:49:44 EET 2010

On Wednesday 20 January 2010, Thanasis wrote:
> Λογικά, άν σε MAC τα F1 έως F6 παίζουν, έστω και σε hardware mode, δεν
> θα έπερεπε κάτι να στέλνουν;
> Εκτός άν στέλνουν κάτι που δεν είναι scan codes.
> Δεν έχω MAC για να το δοκιμάσω.

Εγώ πάντως προβλέπω πως στο τέλος, θα αγοράσετε και ένα Macintosh για να
μπορέσετε να λειτουργήσετε το πληκτρολόγιο, LOL.

Γενικά, αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να λερώσετε τα χέρια σας με κώδικα
επιπέδου πυρήνα για να κάνετε όλα αυτά που λέτε, απλά δεν το έχετε διαπιστώσει
ακόμα ....

Πάντως, βάλτε το καταραμένο το keytouch μαζί με πρόσφατο πυρήνα (μεγαλύτερο του
2.6.24) και βάλτε το keyboard ως USB και όχι με ps2 adapter. Ανοίξτε το keytouch
gui και προσπαθήστε να πάρετε usb keycodes. Γίνεται να τα κάνετε re-assign μετά.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?