maping keys [was: ασύρματο πληκτρολόγιο]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Jan 15 15:13:12 EET 2010

ΟΚ παίζει, αλλά για λάτρεις του πληκτρολογίου έχει ένα μεγάλο μείον
και δυο τρία μικρά

Το μεγάλο μείον: Τα f-keys δουλεύουν μόνο ως συνδυασμός με ένα special
[fn] dead key. Δηλαδή αντί για [F5] πρέπει να πατήσεις [fn]+[F5].
Επειδή το [fn] είναι στην θέση του insert συνδυασμοί σαν το [alt]-[F4]
γίνονται ασκήσεις ενόργανης γυμναστικής.

Οπότε το ερώτημα μου είναι πως κάνουμε re-maping ένα πληκτρο
(τουλάχιστον σε περιβάλλον X, gnome, ubuntu)???

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS