Problem with ftp server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 14 03:37:01 EET 2010

On Thu, 14 Jan 2010 00:41:21 +0200, "THEMIS" <mpouki94 at ath.forthnet.gr> wrote:
> Καλησπέρα, θα ήθελα να σας έλεγα ένα προβληματάκι που έχω με το FTP μου.
>
> Το έχω φτιάξει κ λειτουργεί μέχρι ένα σημείο .Δηλαδή, φτάνεις μέχρι το
> login βάζοντας user name k password.Μετά όμως δεν μπορείς να δεις τα
> περιεχόμενα του folder.
>
> Μιλάω πάντα ότι χτυπάς το FTP site από μακριά .Από μέσα από το δίκτυο
> παίζει κανονικά.
>
> Ο Server είναι Windows 2008 με sp2, κ στο δίκτυο μου υπάρχει ο
> firewall του Router THOMSON ρυθμισμένος στο Standard.

Δοκίμασε να ενεργοποιήσεις το "passive mode" στο client σου.  Αν με αυτό
παίξει, σημαίνει ότι δουλεύει ο ftp server.  Απλά δε μπορεί να συνδεθεί
ο server από το port server:20 σε ένα random "high port" στο client
μηχάνημά σου.

Για μια εξήγηση των connections & ports που χρησιμοποιούνται σε ένα FTP
session δες τη σελίδα <http://slacksite.com/other/ftp.html>.  Δεν είναι
τίποτα τραγικό, απλά μπορεί να θέλει να ανοίξεις κάποια ports ή να
χρησιμοποιείς passive ftp mode.