Ευχές και μια λίγο ΟΤ ερώτηση περί PayPal & ATE

Ioannis Dimakos idimakos at upatras.gr
Sat Jan 2 10:38:04 EET 2010

Καλή χρονιά σε όλους και όλες.

Θεόδωρε, δυστυχώς, η ΑΤΕΝΕΤ debit κάνει μέχρι σουπερ μάρκετ και άλλα POS,
αλλά όχι για ίντερνετ.  Αυτό το έλεγε η ΑΤΕ όταν κυκλοφόρησε την κάρτα, ότι
ΘΑ (πρόσεξε ΘΑ) κάνει κάποια στιγμή για το δίκτυο. Αυτή η στιγμή δεν έχει
φτάσει ακόμα.

Η pre-paid κάρτα (πειραιώς, κύπρου) παίζει με το paypal.

Ευχές για μια καλή χρονιά,

ΙΚΔ

===

--