Ευχές και μια λίγο ΟΤ ερώτηση περί PayPal & ATE

Theodoros V. Kalamatianos thkala at gmail.com
Sat Jan 2 10:03:11 EET 2010

Εύχομαι σε όλους να είναι ευτυχισμένο το νέο έτος και να σας εκπληρώσει
κάθε σας επιθυμία. Και είθε οι θεότητες του ΕΛΛΑΚ και ευνοήσουν λίγο και
τη χώρα μας, έτσι για αλλαγή :-)

Τώρα επειδή έχω τρελαθεί να ψάχνω και όλο βρίσκω συμπεράσματα και
πληροφορίες από δεύτερο χέρι στο Διαδίκτυο: Υπάρχει κάποιος εδώ που να
χρησιμοποιεί επιτυχώς τη χρεωστική κάρτα ATEnet Debit της Αγροτικής
τράπεζας με το PayPal;

Στην τράπεζα δεν ξέρουν τι εστί PayPal, παρά μόνο λένε ότι δεν παίζει στο
Internet γενικά (κάτι λογικό, αφού δεν είναι πιστωτική).

Τα μόνα σχόλια που βρίσκω στο δίκτυο είναι τα εξής:

- "Είναι VISA άρα θα παίζει": Από το "θα παίζει" μέχρι το "παίζει"
σκέτο...

- "Η χρεωστική της Foo-Bank παίζει, άρα θα παίζει και αυτή": Ditto...

- "Ο υπάλληλος μου είπε ότι ο προϊστάμενος του είπε ότι τα κεντρικά του
είπαν να λένε στον κόσμο ότι δεν παίζει στο Internet. To PayPal δεν έχει
ιδέα τι είναι και δεν θέλει να ξέρει. Αλλά έχω ακούσει κόσμο να την
χρησιμοποιεί.":

1. Είναι VISA η κάρτα ή όχι;
2. Αυτός ο κόσμος που τα κατάφερε, πού είναι και δεν μιλάει;

- "Νομίζω ότι έχω έναν ξάδελφο που η ξαδέλφη του τη χρησιμοποιεί":
Ditto...

Συγγνώμη για το ΟΤ, αλλά πραγματικά θα ήθελα να βρω κάποιον με έχει
προσωπική εμπειρία στο ζήτημα.

Με τις καλύτερες ευχές μου για το '10,

Θ.Κ.