Έλλειψη μνήμης :-)

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Feb 27 11:05:45 EET 2010

On Saturday 27 February 2010, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Καλησπέρα!
> Πριν από μερικές μέρες έβαλα gcc 4.4.3, και από τότε άρχισαν να
> εμφανίζονται μηνύματα "internal compiler error - segmentation fault"
> κατά τις μεταγλωττίσεις. Φαντάστηκα ότι θα ήταν κάποιο καινούργιο bug
> και έψαχνα να βρω τι φταίει, μέχρι που σκέφτηκα ότι μπορεί απλώς να
> τελείωνε η μνήμη του μηχανήματος και γι' αυτό να έσκαγε, και ναι, όντως
> αυτό ήταν. Πριν είχα 1GB RAM και 1 GB swap - με 2 GB swap ακόμα, όλα τα
> προβλήματα εξαφανίστηκαν.

Είναι bug.

Κανονικά, η malloc έπρεπε να επιστρέφει μνήμη (και να πηγαίνει μετά στον OOM),
ή να δίνει NULL, οπότε κώδικας σαν του gcc δεν επιτρέπεται να μην το προσέχει
αυτό.
Έχω δουλέψει σε μηχανήματα με ελάχιστη μνήμη, και ποτέ το OOM δεν φαινόταν σαν
sigsegv. Πάρε coredump και κοίτα το backtrace.

Και μετά, φυσικά, κάνε recompile ΟΛΟ το σύστημα!

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!