Έλλειψη μνήμης :-)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Feb 27 01:23:12 EET 2010

On Sat, 27 Feb 2010 00:57:10 +0200, Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:
> Καλησπέρα!
>
> Εδώ και μερικά χρόνια χρησιμοποιώ Gentoo, και όπως ίσως θα
> γνωρίζετε, στο Gentoo ο gcc δουλεύει υπερωρίες κάθε φορά που
> γίνεται κάποια αναβάθμιση.
>
> Πριν από μερικές μέρες έβαλα gcc 4.4.3, και από τότε άρχισαν να
> εμφανίζονται μηνύματα "internal compiler error - segmentation
> fault" κατά τις μεταγλωττίσεις. Φαντάστηκα ότι θα ήταν κάποιο
> καινούργιο bug και έψαχνα να βρω τι φταίει, μέχρι που σκέφτηκα
> ότι μπορεί απλώς να τελείωνε η μνήμη του μηχανήματος και γι'
> αυτό να έσκαγε, και ναι, όντως αυτό ήταν. Πριν είχα 1GB RAM και
> [...]

Το release 4.4.3 του gcc έχει ενσωματωμένο το 'Graphite' branch,
με πολλά νέα και χρήσιμα optimizations για loop unrolling και
loop exchange σε nested loops.  Δεν έχω _μετρήσει_ τι διαφορά
προκαλεί αυτό στις απαιτήσεις του gcc αλλά υποθέτω ότι δεν είναι
πάντα αμελητέα η διαφορά.

Με τι flags κάνεις compile;