RAID Spares

Vassilis Vatikiotis vatikiot at iit.demokritos.gr
Fri Feb 26 21:19:42 EET 2010

Η ερευνα του γοογλε αναλυει τα disk failures χρησιμοποιωντας το SMART
που ειναι post indicator και κανει monitoring μονο τα ηλεκτρομηχανικα
components ενος δισκου.
Υπαρχει και αυτο www.cs.cmu.edu/~bianca/fast07.pdf που ειναι πιο στατιστικο.

Οσο για το spin-up spin-down, ειναι θεμα controller. Γενικα, οταν
βαζεις ενα δισκο στο ρευμα, κανει spin-up και μενει ετσι, εκτος και αν
οδηγειται απο εξυπνο controller που τον κανει spin-down. Συνηθως οι
controllers δεν υποστηριζουν τετοιο feature, εκτος και αν μιλουμε για
mid/high end καταστασεις. Οσο αφορα το MTBF, αυτο δεν μειωνεται οταν
ενας δισκος ειναι spinned-down, αλλα υπαρχει μετρικη αναλογη του MTBF
που αφορα το power cycle.

Στις 22 Φεβρουαρίου 2010 12:52 μ.μ., ο χρήστης Apollon Koutlidis
<apollon at planewalk.net> έγραψε:

> Η εκτεταμένη έρευνα που διεξήγαγαν οι κύριοι του γούγλη διαφωνεί μαζί σου:
>
> "Overall, we expected to notice a very strong and consistent correlation
> between high utilisation and higher failure rates. However our results
> appear to paint a more complex picture. First, only very young and very old
> age groups appear to show the expected behaviour." [1]
>
> Εκτός αυτού, όσο μιλάμε για σχετικά σύγχρονο hardware (όχι, το VAX που έχεις
> για κομοδίνο στο Πανόραμα δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία) ένας δίσκος που
> κάθεται και περιμένει πότε θα τον χρειαστείς θα είναι spinned down για το
> [...]

V. Vatikiotis
Systems & Network Engineer
Institute of Informatics & Telecommunications
NCSR Demokritos, Greece