RAID Spares

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 23 15:07:03 EET 2010

On Tue, 23 Feb 2010 14:25:16 +0200, Papaioannou Giannis <jhn at hellug.gr> wrote:
> Και φυσικά, επαναλαμβάνω πως δεν είμαι κατά του να υπάρχουν hotspares
> παντού, αλλά στον πραγματικό κόσμο, παίζεις πάντα με τις πιθανότητες,
> γιατί οι επενδυτές είναι επιχειρηματίες που εξ ορισμού επιχειρούν
> ρισκάροντας και θέλουν πάντα το ελάχιστο κόστος αλλά όχι απαραίτητα το
> ελάχιστο ρίσκο.

Το thread έχει αρχίσει να ξεφεύγει πολύ επικίνδυνα προς dick size war.

Μιας και όλοι ξέρουμε ότι ο Ρικούδης την έχει μεγαλύτερη από οποιονδήποτε
στη λίστα, δεν το αφήνουμε να ψοφήσει σιγά-σιγά;

ΥΓ. Με ψιλο-στενοχωρεί κάπως να βλέπω άτομα που τα ξέρω πάνω από δεκαετία
να αναλώνονται σε triviliaties όπως τα τελευταία posts.