RAID Spares

Papaioannou Giannis jhn at hellug.gr
Mon Feb 22 21:28:05 EET 2010

Quoting Apollon Koutlidis <apollon at planewalk.net>:
> Το σενάριο που περιέγραψα είχε ως σκοπό να εξηγήσει δια παραβολής το
> γιατί οι hot spare δίσκοι δε μπορούν να συγκριθούν με τους stock
> spare. Το σενάριο δεν αφορούσε το αυξημένο redundancy αλλά τη
> συρρίκνωση του exception risk vector στην περίπτωση αστοχίας ενός
> spindle.
> Σαφώς το redundancy δεν αντικαθιστά ποτέ το backup. Μόνο που στη
> συγκεκριμένη συζήτηση το backup είναι εκτός θέματος - καθώς εν
> προκειμένω εξετάζεται το storage redundancy.

Το backup _είναι_ storage redundancy. Είναι δεδομένα αποθηκευμένα σε
περισσότερα
από ένα μέσο.

Μια (μικρομεσαία?) εταιρία, που όπως είπες έχει ~100 mailboxes και υποθέτω
δεδομένα crm, stock, λογιστικά κτλ., το περιοδικό backup μειώνει δραστικά την
ζημία από τέτοιες καταστροφές. ΙΜΗΟ, είναι must με ή χωρίς spares και
hotspares.

> (χρηματιστήριο, ATMs, ηλεκτρονικά καταστήματα, PayPal κλπ.) και

Δεν νομίζω στο IT των παραπάνω να αναρωτιούνται αν θα χρησιμοποιήσουν
hotspares
ή όχι.

--
JHN