Database - Relationships - Ελαφρώς off topic

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Mon Feb 1 19:56:43 EET 2010

Στις Δευ 01 Φεβ 2010, ο/η linuxlists at freemail.gr έγραψε:
> Καλησπέρα,
>
> Σπάω το κεφάλι μου με το παρακάτω...
>
> Φτιάχνω μια πρόχειρη εφαρμογή με MySQL / openoffice για back / front end
>
> Θέλω σε έναν πίνακα (πχ. 'kathgories') να έχω το πρωτεύων κλειδί (πχ.
> 'CatId', integer, auto increment) να έχει non enforced σχέση 1 προς
> πολλά με τον εαυτό του.
> (πχ. Για δημιουργία δέντρου κατηγοριών)
>
> Βλέπω πως ή που δε γίνεται ή που εγώ χρειάζομαι ξεκούραση.
>
> Έχει κανείς να προτείνει κάποιο τρόπο υλοποίησης χωρίς να έχω ξεχωριστό
> πίνακα για να κρατάει τη σχέση;

Αφού θες δέντρο, και δε θες ξεχωριστό πίνακα, γιατί στον πίνακά σου δε βάζεις
ένα πεδίο ParentCatId που να δείχνει την parent κατηγορία της εγγραφής σου?
Εννοείται οι top-level εγγραφές θα έχουν ParentCatId = 0.

Αν το κατάλαβα σωστά, και είναι αυτό που θες, μάλλον χρειάζεσαι όντως
ξεκούραση.

Φιλικά,
Θοδωρής

--