Database - Relationships - Ελαφρώς off topic

linuxlists at freemail.gr linuxlists at freemail.gr
Mon Feb 1 19:16:32 EET 2010

Καλησπέρα,

Σπάω το κεφάλι μου με το παρακάτω...

Φτιάχνω μια πρόχειρη εφαρμογή με MySQL / openoffice για back / front end

Θέλω σε έναν πίνακα (πχ. 'kathgories') να έχω το πρωτεύων κλειδί (πχ.
'CatId', integer, auto increment) να έχει non enforced σχέση 1 προς
πολλά με τον εαυτό του.
(πχ. Για δημιουργία δέντρου κατηγοριών)

Βλέπω πως ή που δε γίνεται ή που εγώ χρειάζομαι ξεκούραση.

Έχει κανείς να προτείνει κάποιο τρόπο υλοποίησης χωρίς να έχω ξεχωριστό
πίνακα για να κρατάει τη σχέση;

Άν όχι, ξέρει κανείς άλλη βάση που να υποστηρίζει τη βλακεία που θέλω να
κάνω; (open source & να τρέχει σε linux. Αν είναι και cross platform
ακόμα καλύτερα)

Φιλικά,