elenxos UTP kalodion

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Sat Dec 11 18:14:24 EET 2010

Στις 11 Δεκεμβρίου 2010 4:05 μ.μ., ο χρήστης Vangelis Katsikaros
<ibob17 at yahoo.gr> έγραψε:
> Καλημέρα!
>
> Είναι κάπως off-topic αλλά εμπιστεύομαι τις γνώσεις της λίστας, οπότε ρωτώ
> :)
>
> Υπάρχει σχετικά φτηνός εξοπλισμός (λιγότερο ή της τάξης των 100 ευρω) για να
> ελέγχω UTP και τηλεφωνικά καλώδια, πχ αν κάπου είναι κομμένο? Έχω δει κάτι
> πχ [1] αλλά δεν έχω ιδέα για τί να κοιτάξω, τι έλεγχοι είναι εφικτοί κτλ.
>
> Στην εγκατάστασή μου έχω καλώδια:
> - UTP, των οποίων ορισμένα ζεύγη τερματίζουν είτε σε ρεγκλέτες είτε σε
> πρίζες τηλεφώνου, και αν υπάρχουν ζεύγη που δεν χρησιμοποιούνται είναι
> [...]

Το πιο απλό με το οποίο μπορείς να κάνεις μια χαρά την δουλειά είναι
κάτι τέτοιο [1]
Μπορείς να βρεις αντίστοιχο και κάτω των 20 ευρώ.

[1] http://www.amazon.com/Paladin-Tools-1574-Testing-Installed/dp/B0002W3A6M/ref=pd_ts_hi_2?ie=UTF8&s=hi

--

http://www.ftso.gr