elenxos UTP kalodion

Vangelis Katsikaros ibob17 at yahoo.gr
Sat Dec 11 16:05:18 EET 2010

Καλημέρα!

Είναι κάπως off-topic αλλά εμπιστεύομαι τις γνώσεις της λίστας, οπότε
ρωτώ :)

Υπάρχει σχετικά φτηνός εξοπλισμός (λιγότερο ή της τάξης των 100 ευρω)
για να ελέγχω UTP και τηλεφωνικά καλώδια, πχ αν κάπου είναι κομμένο? Έχω
δει κάτι πχ [1] αλλά δεν έχω ιδέα για τί να κοιτάξω, τι έλεγχοι είναι
εφικτοί κτλ.

Στην εγκατάστασή μου έχω καλώδια:
- UTP, των οποίων ορισμένα ζεύγη τερματίζουν είτε σε ρεγκλέτες είτε σε
πρίζες τηλεφώνου, και αν υπάρχουν ζεύγη που δεν χρησιμοποιούνται είναι
μονωμένα με μονωτική ταινία.
- UTP που χρησιμοποιούνται για ethernet με τερματισμό RJ45.
- τηλεφωνικά με τερματισμό RJ11.

Το όλο θέμα προέκυψε όταν, αφού άλλαξα την τηλεφωνική (και δικτυακή)
εγκατάσταση στο σπίτι μου με cat6 shielded και μετά από 3 χρόνια που όλα
ήταν οκ, η forthnet βρίσκει βραχυκύκλωμα με μεγάλη πιθανότητα στο χώρο
μου (χωρίς να έχει έρθει τεχνικός στο σπίτι μου). Εγώ θέλω να ελέγξω τα
καλώδιά μου, πριν να έρθει τεχνικός της εταιρίας (και πληρώσω 60 ευρώ αν
το βραχυκύκλωμα είναι όντως στον δικό μου χώρο).

Βαγγέλης

[1] κατηγορία
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/hi/13399451/ref=pd_ts_hi_nav