Mini PC

Kostas Boukouvalas boukouvalas at linux.com
Tue Aug 31 18:55:02 EEST 2010

2010/8/31 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>

> Σε συνέχεια του προβλήματος σειριακής επικοινωνίας που έχω με το
> μετεωρολογικό σταθμό (βλ. thread "Πρόβλημα σειριακής επικοινωνίας",
> 2010-07-16), το οποίο ακόμα δεν έχει λυθεί, επειδή στο χώρο του
> μετεωρολογικού σταθμού υπάρχει (α) ρεύμα και (β) δίκτυο, και επειδή
> προβλέπεται σε ένα-δύο μήνες να υπάρχει και δεύτερος logger, σκέφτομαι
> να σταματήσω να ασχολούμαι με τα modem και αντ' αυτού να βάλω ένα mini
> PC στο χώρο του σταθμού.
>
> Δυσκολεύομαι λίγο να βρω το mini PC των ονείρων μου, γιατί η αγορά
> φαίνεται κυρίως να προσανατολίζεται στο πώς θα καταφέρω να φτιάξω ένα
> [...]

Ζητάς δυο (συχνά) ασύμβατα πράγματα: "Just working" και "Low Price".
Αυτή τη στιγμή το Mac Mini από το website της Apple κοστίζει μόλις
€549.824 και είναι just working Unix-ο-ειδές που θα καταλάβει την
παράξενη γλώσσα σου. Αλλά απ' όσο ξέρω δεν έχεις τέτοιου είδους
πρόβλημα επικοινωνίας. :) Από την άλλη οι λύσεις που ήδη προτάθηκαν
είναι καλές αλλά δε νομίζω οτι το GNU/Linux ταιριάζει στην περίπτωση
αυτή.

Οι προτάσεις του... firewalker είναι καλές αν και δε θα πρότεινα το
SheevaPlug. Μόνο από την όψη μου φαίνεται αντιπαθητικό. Άσε που αν
αυτό που θέλεις σήμερα να κάνεις δεν είναι κάτι μόνιμο αλλά προσωρινό,
όταν τελειώσει θα το πάρεις και θα το χαίρεσαι σπίτι.

http://store.apple.com/us/browse/home/shop_mac/family/mac_mini

...και σκέψου οτι μπορείς να συγχρονίσεις αποτελεσματικά, τα δεδομένα
με iMac και να φτιάξεις και κοψοχρονιά κανένα iPhone App για να το
τσεκάρεις από την μπανιέρα ενώ μουλιάζεις παρέα με την Elin Nordegren.