Mini PC

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at gmail.com
Tue Aug 31 17:22:39 EEST 2010

Ακριβώς ίδιες ανάγκες είχα πριν 3 περίπου χρόνια, και πήρα το Intel
D201GLY από τη magicom. Για δες αυτό:
http://www.magicom.gr/eshop/index.php?dispatch=products.view&product_id=29881

Μου έχει μείνει και ένα IDE-CF adapter και μια CF 1GB (νομίζω)
αχρησιμοποίητα -- αν τα θες τα ανταλλάζω με μεταχειρισμένο συρραπτικό
;-)