Mini PC

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Aug 31 16:48:42 EEST 2010

Σε συνέχεια του προβλήματος σειριακής επικοινωνίας που έχω με το
μετεωρολογικό σταθμό (βλ. thread "Πρόβλημα σειριακής επικοινωνίας",
2010-07-16), το οποίο ακόμα δεν έχει λυθεί, επειδή στο χώρο του
μετεωρολογικού σταθμού υπάρχει (α) ρεύμα και (β) δίκτυο, και επειδή
προβλέπεται σε ένα-δύο μήνες να υπάρχει και δεύτερος logger, σκέφτομαι
να σταματήσω να ασχολούμαι με τα modem και αντ' αυτού να βάλω ένα mini
PC στο χώρο του σταθμού.

Δυσκολεύομαι λίγο να βρω το mini PC των ονείρων μου, γιατί η αγορά
φαίνεται κυρίως να προσανατολίζεται στο πώς θα καταφέρω να φτιάξω ένα
σούπερ-ντούπερ μηχάνημα σε μικρές διαστάσεις. Ενώ εγώ δεν θέλω
σούπερ-ντούπερ, θέλω ένα λινουξάκι με text console που να τρέχει ssh,
minicom, και κανένα προγραμματάκι python που να κατεβάζει δεδομένα από
τη σειριακή θύρα σε αρχείο. 256 MB RAM είναι υπεραρκετά. 1 GB μόνιμης
αποθήκευσης είναι υπεραρκετό. Πρέπει να μην έχει κινούμενα μέρη
(fanless, αποθήκευση solid-state - αν δεν υπάρχει απλούστερη λύση
μπορώ να χρησιμοποιήσω USB stick αφού μιλάμε για 1 GB).

Έχετε υπόψη σας πού να ψάξω;