Xalase o diskos?

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Aug 27 12:31:34 EEST 2010

Το SMART έδειξε ότι η τρέχουσα θερμοκρασία του δίσκου που χτύπησε και
στον οποίο κάνω δοκιμές (σε καλές συνθήκες, δηλαδή σε ανοιχτό κουτί)
είναι 48 βαθμοί. Οι τρεις δίσκοι που είναι σε production έχουν
θερμοκρασίες μέχρι 52 (δύσκολο μου φαίνεται να το πιστέψω, σε καίει
μέταλλο θερμοκρασίας 52 βαθμών αν το αγγίξεις για μισό δευτερόλεπτο;) Οι
προδιαγραφές του δίσκου λένε ότι η θερμοκρασία περιβάλλοντος του δίσκου
μπορεί να είναι μέχρι 60.

Ένας λόγος για τον οποίο κάνω τις δοκιμές είναι γιατί θέλω να αποκλείσω
την πιθανότητα το πρόβλημα να είναι στο motherboard. Αφού μου έκανε ένα
κουλό φαινόμενο στις δοκιμές, θα θεωρήσω ότι πιστοποιείται ότι το
πρόβλημα είναι στο δίσκο.