Re: Νομικές συμβουλές για f|oss projects

Stathis Kamperis ekamperi at gmail.com
Mon Aug 2 20:07:10 EEST 2010

Στις 02 Αυγούστου 2010 7:51 μ.μ., ο χρήστης Giorgos Keramidas
<keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Σε δικηγόρο.  Αλήθεια.  Μπορεί να σου πούμε εμείς οτιδήποτε.  Μπορεί
> επίσης να ΜΗ σου πούμε κάτι.  Αυτός που σίγουρα μπορεί να σου δώσει
> _νομικές_ συμβουλές για τέτοια θέματα όμως είναι ο δικηγόρος.
>
> Η απάντηση μπορεί να μοιάζει με υπεκφυγή, αλλά θα πω μόνο το εξής:
>
> Για να διαλέξουμε αντιμετώπιση της GPLv3 ως core team του FreeBSD
> πληρώσαμε δικηγόρο μέσω του FreeBSD Foundation, μιλήσαμε στο τηλέφωνο
> μαζί του, του εξηγήσαμε τι θέλουμε, του δώσαμε να διαβάσει ότι στοιχεία
> είχαμε, και ξαναμιλήσαμε μαζί του μετά από βδομάδες, όταν είχε πλέον δει
> όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

> [...]

Ευχαριστώ Γιώργο, καθώς και τα άλλα παιδιά για τις απαντήσεις. Οπότε
να υποθέσω ότι δεν υπάρχει κάποιος νομικός σύμβουλος, π.χ. που να
συνεργάζεται με hellug ή άλλο παρόμοιο θεσμό, και να παρέχει δωρεάν
νομικές συμβουλές σε free/opensource developers;

Έστειλα και ένα email στον fsf -- είναι νωρίς μάλλον ακόμα να περιμένω απάντηση.

Έτσι για την ιστορία, το κείμενο για το οποίο ενδιαφέρομαι είναι αυτό:
http://www.netbsd.org/developers/agreement.txt
(είναι publicly reachable το link)

Φιλικά,
Στάθης