Έλεγχος για rotation log αρχείου

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Sep 17 10:14:30 EEST 2009

George Notaras wrote:

> Ο σκοπός του blacklisting που ανέφερα προηγουμένως, ήταν να επιστρέφεται
> ένα fatal response code διαφορετικό από "550 unknown recipient", στην
> περίπτωση που ο client βρίσκεται στην blacklist. Από ό,τι έχω δει στην
> πράξη, τότε μόνο οι remote smtpds σταματούν να στέλνουν περαιτέρω
> emails, οπότε μειώνονται δραστικά και τα connections. Αυτό είναι δική
> μου παρατήρηση. Μπορεί να είναι και λάθος.

Μόλις πάτησα το send για το παραπάνω μήνυμα, υπήρξε η παρακάτω σκέψη:

"""
καλά πόσο μαλ.... μπορεί να είσαι ώρες-ώρες για να μην μπορείς να
σκεφτείς να βάλεις:

  unknown_local_recipient_reject_code = 554

στο postfix configuration, αλλά να θέλεις να φτιάξεις "maillog parser
with blacklisting capabilities", το οποίο θα συντηρεί ένα "access
table", το οποίο θα συμβουλεύεται το postfix για να στείλει το 554 code
σε clients που προσπαθούν να στείλουν email σε unknown recipient;
"""

Ειλικρινά δεν έχω λόγια...