Έλεγχος για rotation log αρχείου

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Sep 17 09:45:19 EEST 2009

Giorgos Keramidas wrote:

> http://www.greylisting.org/

Thanks, αλλά δεν είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει στο να μειωθούν τα
connections όταν συμβαίνουν τα attacks. Πολύ φοβάμαι ότι θα δημιουργήσει
ακόμα περισσότερα. Πάντως, σκέφτομαι να το δοκιμάσω και είμαι μεταξύ των
"sqlgrey" και "greyfix" policy servers. Από την άλλη διάβασα ότι πλέον
το greylisting δεν είναι όσο αποτελεσματικό ήταν παλιότερα, γιατί οι
mailers των spammers έχουν αποκτήσει queues (τώρα πώς μπορεί να το
γνωρίζουν αυτοί που τα γράφουν αυτά είναι άλλη ιστορία :))

Ο σκοπός του blacklisting που ανέφερα προηγουμένως, ήταν να επιστρέφεται
ένα fatal response code διαφορετικό από "550 unknown recipient", στην
περίπτωση που ο client βρίσκεται στην blacklist. Από ό,τι έχω δει στην
πράξη, τότε μόνο οι remote smtpds σταματούν να στέλνουν περαιτέρω
emails, οπότε μειώνονται δραστικά και τα connections. Αυτό είναι δική
μου παρατήρηση. Μπορεί να είναι και λάθος.