Φιλοξενία live dvd

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Sep 9 11:48:03 EEST 2009

On Wednesday 09 September 2009, Demosthenes Koptsis wrote:
> Γεια σας φίλοι μου.
>
> Έχω κάνει remaster σε DVD, ένα Ubuntu 9.04 με KDE 3.5, security
> optimization και πολλά άλλα και σκέφτομαι να μοιράσω το ISO.
> Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω που μπορεί να ανέβει, δλδ σε ποιον
> σέρβερ.
>
> Ρωτησα στο sourceforge και μου είπαν ότι δεν υποστηρίζουν ISO αρχεία.
>
> Ξέρει κανείς που μπορώ να το ανεβάσω? (εννοείτε χωρίς κόστος free
> μιας και ειναι remaster distro)

Καλημέρα,

θα σου πρότεινα να φτιάξεις και μια σελιδούλα[0], να βρείς και ένα
όνομα, ώστε το εγχείρημά σου να φαίνεται ως project και στη συνέχεια
μπορεί να φιλοξενηθεί πλήρως στον Hellug. Επίσης, φαντάζομαι πως "τα
πολλά άλλα" στο remaster σου, αφορούν όλα GPL ή Open source software και
όχι τις λεγόμενες "non-free" εφαρμογές, σωστά ? :)

Ήδη φιλοξενούμε κι άλλο παρόμοιο project, αυτό:
http://clonezilla-sysresccd.hellug.gr/

[0] Και δεν είναι επείγον να φτιάξεις τη σελίδα, μπορούμε να ξεκινήσουμε
με το αρχείο και σιγά σιγά και τα υπόλοιπα. Απλά καλό θα ήταν να το
διαφημίσεις με κεντρική σελίδα.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?