Re: Φιλοξενία live dvd

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Sep 9 10:11:43 EEST 2009

Την 09 Σεπτεμβρίου 2009 1:17 π.μ., ο χρήστης Demosthenes
Koptsis<demosthenesk at gmail.com> έγραψε:
> Γεια σας φίλοι μου.
>
> Έχω κάνει remaster σε DVD, ένα Ubuntu 9.04 με KDE 3.5, security
> optimization και πολλά άλλα και σκέφτομαι να μοιράσω το ISO.
> Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω που μπορεί να ανέβει, δλδ σε ποιον σέρβερ.
>
> Ρωτησα στο sourceforge και μου είπαν ότι δεν υποστηρίζουν ISO αρχεία.
>
> Ξέρει κανείς που μπορώ να το ανεβάσω? (εννοείτε χωρίς κόστος free μιας
> και ειναι remaster distro)
>
> Γεια χαρα σε όλους!!!
>
> Regards,
>
> Demosthenes Koptsis

Μπράβο και αξιέπαινος, μόνο που -με κάθε σεβασμό στην επιλογή σου- για
ποιό λόγο διάλεξες KDE 3.5 ?
Δε το λέω μόνο επειδή το KDE 4.x έχει βελτιωθεί θεαματικά σε όλους τους τομείς.
Το λέω επειδή το 3.5 είναι ήδη >1 έτους και δε νομίζω οτι γίνεται
σ'αυτό τόσο bugfixing επί του παρόντος...
Αν κατάλαβα καλά θες να προσφέρεις κάτι σαν μια εναλλακτική επιλογή
στο Debian stable (Lenny) ?

Και πάλι μπράβο,

Θοδωρής