DoD && OSS

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Oct 29 17:58:43 EET 2009

2009/10/29 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:

> Εννοείς προφανώς ως reference για το πλάνο, όσον αφορά το λογισμικό,
> μεγάλων οργανισμών, οι οποίοι μπορούν, αν χρειαστεί, να διαθέσουν μεγάλα
> ποσά και να αναλάβουν εξ'ολοκλήρου τη συντήρηση του λογισμικού που
> χρησιμοποιούν. Γιατί, αν αντικαταστήσουμε τη λέξη "DoD" με το όνομα μιας
> μικρομεσαίας επιχείρησης, δεν νομίζω να βγάζουν και πολύ νόημα όλα αυτά
> τα εξαιρετικά (το εννοώ) επιχειρήματα.

Όχι μόνο Γιώργο. Το γεγονός πως ένας τεράστιος και σοβαρός οργανισμός
που στηρίζεται πολύ και στο software, σαν το DoD των των ΗΠΑ βρίσκει
σημαντικά πλεονεκτήματα στο ΕΛ/ΛΑΚ (π.χ. [1]) είναι από μόνο του
σοβαρό reference για _κάθε_ περίπτωση προώθησης του. Και σε ιδιώτες
και σε μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Πέραν τούτου το εν
λόγω κείμενο αποδυναμώνει και κάποιες ανόητες αντιλήψεις που
καλλιεργούν όσοι θίγονται από την εξάπλωση του ΕΛ/ΛΑΚ. Π.χ.:

 - In almost all cases, OSS meets the definition of 'commercial
computer software'
 - [there] is a misconception that the Government is always obligated
to distribute the source code of any modified OSS to the public

[1] "To effectively achieve its missions, the Department of Defense
must develop and update its software-based capabilities faster than
ever, [...] The use of Open Source Software (OSS) can provide
advantages in this regard..."

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS