Re: Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και κολοκύθια στο πάτερο

Demosthenes Koptsis demosthenesk at gmail.com
Mon Oct 26 17:11:26 EET 2009

Καλά αυτό με τους σιωνιστές είναι κορυφαίο.... πολύ γέλιο...

Σε μια συζήτηση μου με ένα φίλο μου είπε ότι η php είναι Ισραηλινό project...

Αν συμβαίνει αυτό ξέρετε τι σημαίνει.... Όσοι έχουμε php στους σέρβερς
μας είμαστε φιλο-σιωνιστές!!!

Καλά τρελή πλάκα μην τα λαμβάνεται αυτά τα site σοβαρά το μόνο που
κάνουν είναι να χωρίζουν τους ανθρώπους σε ομάδες και να τους βάζουν
να μαλώνουν... βλέπε Λιακό... που έφτασε στο άλλο άκρο να συνδέει
σιωνιστές με εξωγήινους...και τους εξωγήινους με τον Θεό.

Αυτά θα λέμε τώρα;