Re: proxy server στο σπίτι για πρόσβαση απ'έξω

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Fri Nov 13 11:52:22 EET 2009

Στις 13 Νοεμβρίου 2009 11:23 π.μ., ο χρήστης Papaioannou Giannis
<jhn at hellug.gr> έγραψε:

> Πρώτα πρέπει να διαλέξεις αν θα το κάνεις με privoxy ή με ssh/socks. Δεν
> χρειάζεσαι και τα δύο.

> ένα από τα δύο παρακάτω, είναι σωστά και τα δύο.
> listen-address 0.0.0.0:1701
> listen-address 192.168.1.40:1701

ΟΚ, το 0.0.0.0 βρήκα τι σημαίνει, αλλά -φιλολογικά ρωτώντας- γιατί θα
πρέπει να βάλω την IP του μηχανήματος (192.168.1.40) και δεν μου κάνει
το localhost? Ο υπολογιστής δεν καταλαβαίνει κατευθείαν οτι localhost
=== 192.168.1.40 ?

> Πολύ σωστά. Μετά από αυτό είσαι έτοιμος. Αρκεί να ορίσεις στον firefox το
> http Proxy your-dyndns-name.dyndns.org port 1701

Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσω dyndns? Αν η (εξωτερική) IP του
σπιτιού μένει σταθερή, δε μπορώ να δώσω αυτή ως proxy?

> Μπορείς να βάλεις στον router σου να κάνει redirect ένα port που να είναι
> προσβάσιμο από την δουλειά σου.

Πως θα βρώ όμως ποιό port είναι προσβάσιμο από τη δουλειά?
Νομίζω βέβαια πως ξέρω... έδωσα nmap 1.2.3.4 (η εξωτερική IP της
δουλειάς), και μου βγάζει

Interesting ports on ****.****.gr (1.2.3.4):
Not shown: 999 filtered ports
PORT    STATE SERVICE
443/tcp open  https

Άρα μόνο την 443 μπορώ να χρησιμοποιήσω?

Αυτό όμως μου δημιουργεί άλλο ερώτημα. Αν εγώ κάνω στο router του
σπιτιού μου forward το port 443, ή το port 8080 (που μόλις ανέφερε ο
Γιώργος ο Πάλλας), μήπως αυτό σημαίνει οτι οι υπολογιστές του σπιτού
μου δε θα μπορούν να κάνουν web browsing?

Ευχαριστώ για την υπομονή σας,
Θοδωρής