proxy server στο σπίτι για πρόσβαση απ'έξω

Papaioannou Giannis jhn at hellug.gr
Fri Nov 13 11:23:45 EET 2009

Quoting Theodore Lytras <thlytras at gmail.com>:
> Να σας εξηγήσω τι έκανα:

Πρώτα πρέπει να διαλέξεις αν θα το κάνεις με privoxy ή με ssh/socks.
Δεν χρειάζεσαι και τα δύο.

> 192.168.1.40 η εσωτερική IP του μηχανήματος του σπιτιού που θα παίξει
> listen-address localhost:1701

ένα από τα δύο παρακάτω, είναι σωστά και τα δύο.
listen-address 0.0.0.0:1701
listen-address 192.168.1.40:1701

> Μετά στο router του σπιτιού έβαλα να κάνει forward το port 1701 στην
> IP 192.168.1.40, στο ίδιο port (1701).

Πολύ σωστά. Μετά από αυτό είσαι έτοιμος. Αρκεί να ορίσεις στον firefox
το http Proxy your-dyndns-name.dyndns.org port 1701

> Υποθέτω δε, οτι θα έχουν κλείσει όλες τις θύρες >1024.

Μπορείς να βάλεις στον router σου να κάνει redirect ένα port που να
είναι προσβάσιμο από την δουλειά σου.

> Αυτό το ssh που πρέπει να κάνω δεν είμαι σίγουρος πως πρέπει να γίνει.
> Μήπως ssh -D 6969 bones at 5.6.7.8:1701  ???

Η μέθοδος με το ssh είναι πολύ πιο εύκολη, χρειάζεται πολύ λιγότερη δουλειά.
Τρέχεις από το pc της δουλειάς σου:
ssh -D 6969 your-username at your-dyndns-name.dyndns.org

Αφαιρείς από τον firefox τα http proxy settings και βάζεις SOCKS Host:
127.0.0.1 και port 6969. Και είσαι έτοιμος.

> Any help much appreciated,
>
> Θοδωρής
>
> --

JHN