proxy server στο σπίτι για πρόσβαση απ'έξω

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Nov 12 13:17:16 EET 2009

Theodore Lytras wrote:
> Χαιρετώ άπαντες στη λίστα!
>
> Αντιμετωπίζω την κλασική περίπτωση στη δουλειά όπου κάποιος φουριόζος
> admin έβαλε ένα proxy (WebGuard) το οποίο αντί να κόβει μόνο
> Facebook+YouTube κόβει το μισό web, ακόμη και sites απολύτως
> απαραίτητα.
>
> Μέχρι την υπηρεσιακή επίλυση του προβλήματος (που θα γίνει, αλλά
> πιθανόν θα αργήσει), είμαι αναγκασμένος να χρησιμοποιήσω άλλα μέσα.
> Δοκίμασα Tor/Privoxy/Vidalia, δουλεύει μια χαρά, όμως είναι αργό και
> επιπλέον δε θα ήθελα να επιβαρύνω το δίκτυο Tor αν μπορώ να κάνω
> διαφορετικά.

Nai, ontws, to tor kalo einai na menei eley8ero giati metaferei
shmantika pragmata, opws paranomh pornografia kai islamiko traffic (exei
endiaferon na sthsete ena tor exit node kai na parakolou8hsete ti
bgainei apo sas merikes meres meta).

> Σκέφτηκα λοιπόν να στήσω ένα proxy στο σπίτι, για να το χρησιμοποιώ
> για browsing από τη δουλειά.
>
> Επειδή όμως δεν έχω εμπειρία από δίκτυα, χρειάζομαι κάποια καθοδήγηση.
> Το Squid ή τον Apache (mod_proxy) είναι που χρειάζομαι για τη δουλειά αυτή?
> Φαντάζομαι πρέπει να ρυθμίσω κάποια πόρτα στο router μου?
> Ποια τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσω?

Giati na kaneis th zwh sou dyskolh?

man ssh kai rikse mia matia sto option -D