Parembash SEPE

george fragos fragos.george at gmail.com
Thu Nov 12 01:08:48 EET 2009

Στις 11 Νοεμβρίου 2009 3:05 μ.μ., ο χρήστης Nick Demou
<ndemou at gmail.com> έγραψε:

> Σε αυτό το vendor lock-in προσθέτεις και λίγο network effect (βλ.
> wikipedia, για να μην τα εξηγούμε όλα στην LGU και σταματήσει ο κόσμος
> να διαβάζεις wikipedia) το οποίο η MS φρόντισε προσεκτικά να
> αναπτυχθεί επιτρέποντας να αντιγράφονται τα προγράμματα της σε κάθε
> αγορά που δεν μπορούσε να εγκαθιδρυθεί με άλλο τρόπο[2] και τώρα
> καταλαβαίνεις πως το division της Microsoft που πουλάει τα windows και
> το office μπορεί να λειτουργεί με *πολύ* μεγαλύτερο από 83% περιθώριο
> κέρδους ενώ της Toyota με μόλις 15.6% [1].

Ε;

Συγνώμη, παιδιά, δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω!  Η συζήτησή σας
είναι, για μένα, "σιχαμερά" ενδιαφέρουσα αλλά δεν μπορώ να
παρακολουθήσω ούτε τις ορολογίες, ούτε τα συμφραζόμενα, ούτε και τα
υπο-νοούμενα πίσω από τις γραμμές!  Συνεχίστε τον πολύ διαφωτιστικό
αυτόν διάλογο, κι ελπίζω να βρω τον χρόνο να τον μελετήσω από τα
αρχεία της λίστας!
  Ένα, μόνο, πράγμα επιτρέψτε μου να διαπιστώσω:
_Ο_καπιταλισμός_σε_όλο_του_το_μεγαλείο!!!  Δεν νομίζω να υπάρχει
επέκεινα για αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο οργάνωσης της ζωής και της
οικονομίας του ανθρώπου!  Συγνώμη για το παρένθετο... Θα διαβάσω το
αρχείο της λίστας!!!